SLUIT MENU

HR in de wereld

‘Loyaliteit is goed, té veel wordt een probleem’

Eerlijk zeggen: zou jij het melden als er iets niet in de haak is in jouw organisatie? Wie aan de bel trekt bij een misstand, doet dat niet zonder risico. Klokkenluiders worden vaak bestempeld als verraders, zien promotiekansen in rook opgaan, verliezen hun baan of raken zelfs in een rechtszaak verwikkeld. [Lees meer …]

Hoog tijd om de loonkloof aan te pakken

Stelling nemen, dat zouden HR-professionals vaker moeten doen. Dat vindt Irene Oerlemans, voorzitter van NVP. En dan vooral over onderwerpen die ertoe doen, maar waar niet iedereen op zit te wachten. De loonkloof, bijvoorbeeld. “Deze column is een goede oefening voor mij; practice what I preach.” [Lees meer …]

1 47 48
> Andere categorieën

×