Redactie HRMorgen 29 mei 2025 0 reacties Print Beleving Awards 2025: deze organisaties worden het meest aanbevolen door medewerkersWelke organisaties presteerden het afgelopen jaar het beste op het gebied van medewerkerbeleving? Dat werd op maandag 26 mei bekendgemaakt tijdens de Beleving Awards 2025. Onderzoeks- en adviesbureau Integron organiseerde op 26 mei voor de vijftiende keer het Beleving Awards-event, dit keer in TheaterHangaar in Katwijk aan Zee. Hier vielen organisaties die het afgelopen jaar het beste presteerden op het gebied van klant- en medewerkerbeleving in de prijzen. Lees ook: Wat als je je medewerkers zou begeleiden zoals landskampioen PSV? Dit jaar zijn deze awards uitgereikt op basis van de NPS (Net Promoter Score) en eNPS (employee Net Promoter Score). De hoogste tevredenheid die in eerdere edities centraal stond, is daarmee losgelaten. In totaal waren er 32 organisaties genomineerd in 12 categorieën: 5 in klantbeleving en 7 in medewerkerbeleving. Dit jaar was er extra aandacht voor de échte helden, de mensen achter de organisatie, tevens het thema van de dag. Winnaars Medewerker Beleving Awards 2025 Dit zijn de meest aanbevolen organisaties door medewerkers Arbeidsbemiddeling: Bureau Techniek (mede-genomineerden: TalentCare en Werkis) Cultuur en maatschappij: Stichting Exploitatie Kasteel de Haar (mede-genomineerden: NV Economische Impuls Zeeland en Stichting Leidse Schouwburg en Stadsgehoorzaal) Facilitaire dienstverlening: 1nergiek (mede-genomineerde: D&B the Facility group) Financiële dienstverlening: Techniek Nederland Verzekeringen (mede-genomineerde: de Jong & Laan) Handel en industrie: De Groot & Slot (mede-genomineerde: Lovink Enertech) Overheid en non-profit: Zorgverzekeraars Nederland (mede-genomineerden: Havenbedrijf Rotterdam en Port of Moerdijk) Zakelijke dienstverlening: M&I/Partners (mede-genomineerden: Parkstad Inspecties en Progress) De aanmoedigingsprijs in de categorie medewerkersbeleving ging naar vervoersbedrijf HTM. De titel Employee Experience Hero van 2025 ging naar Jan Bikkers, bouwmarktmanager bij Gamma Woerden. Hij werd met de meeste stemmen gekozen uit ingestuurde cases van organisaties waarin medewerkers werden genoemd die volgens hen een echte ‘hero’ zijn op het gebied van employee experience. Lees ook: Kwart medewerkers in grote organisatie voelt zich een nummer De awards voor klantbeleving gingen mee naar huis met Nijhuis Bouw, Aviko Rixona, Repair Care International, Jordex Shipping and Forwarding en de Omgevingsadviseurs (Countus Groep). Employee Experience feedbackprogramma’s Integron is expert op het gebied van klant- en medewerkerbeleving en biedt organisaties Employee Experience (EX) en Customer Experience (CX) feedback programma’s, die moeten bijdragen aan het realiseren van gelukkige medewerkers, enthousiaste klanten en een beter bedrijfsresultaat. employee experience, Medewerkersbetrokkenheid Print Over de auteur Over Redactie HRMorgen Bekijk alle berichten van Redactie HRMorgen